Uusi Focus

Uusi Focus-mainos tipahti sähköpostiin. Taas kaunis esimerkki miten sisältö voidaan pilata väärillä valinnoilla. Iso ja raskas Flash, joka hädintuskin pyörii (latautumisaika ei ole ongelma). Ajatella kuin paljon enemmän asiakkaita normaali, yksinkertaisesti toimiva paljon, kuvia sisältävä webbisivu tavottaisi. Ei tarvitsisi odotella menun avautumista tai sivutransitioita tai tekstin feidausta – menu toimintalogiikan opettelusta puhumattakaan. Erityisesti suosittelen intron katsomista ;o)

Viuh vauh mutta ei kiitos.

Sisältöpuolesta vielä, että vaikka tarjotaan ennakkotilausta, niin varustelusta ei puhuttu sanaakaan ;o) Tietenkin voisi kuvitella, että mahdollisesti varustelu ei ole vielä selvillä … mutta hinnat kuitenkin ovat?!?

Leave a Reply

Your email address will not be published.