Unicef

Herättävä mainos vai huono rasistinen pila? Pienellä kirjoitettu teksti viittaa ensimmäiseen ja roskis vaikuttaa photoshopatulta (perspektiivi ja varjostus)…

Categories: Adbusting - Jussi Kirkkopelto - Mainonta - Media - Web
En oikein ymmärtänyt mitä ajoit takaa tässä. Oliko pointtisi se, että onko tuollainen roskis oikeasti olemassa. Vastaus on ei. Ja joo, on se photoshopattu.

Mainoksen ideahan ei ollut : “Hei, katsokaa kuinka rasistinen roskis löytyi.”

Kuten sanottu, en oikein tajunut mikä oli pointtisi, mutta kyllä, herättävä ja hyvä mainos vuosien takaa.
22 Marraskuu 05 at 01:05
Kiitos tiedoista.

Mun pointti oli vaan linkata kuvaan, jonka voi irrallaan esitettynä ymmärtää monella tavalla – varsinkin kun pienenä näkyvää tekstiä ei näe tai kieltä ymmärrä lukea eikä ollut tietoa oliko mainos varmuudella Unicefin oma.
22 Marraskuu 05 at 15:45