Archive for the 'Mainonta' Category

Hyvää uutta vuotta

Hyvää vuotta 2006. Lähtölaskenta ja ilotulitus Taipein tyyliin via PJM

10 Tammikuu 2006 at 10:42 - Comments

K-Citymarket

Viime joulun K-Citymarketin gatling-lapaset ovat palanneet taas jouluksi…

16 Joulukuu 2005 at 07:00 - Comments

Iltalehti

Iltalehti Onlinen mainokset hyppii silmille:

22 Marraskuu 2005 at 07:00 - Comments

Palautetta SonyBMG:lle

En ole paljoa jaksanut kirjoittaa Lex Karpelasta ja kaikista tekijänoikeuksiin liittyvistä jutuista, koska aihe on minulle hyvin raskas ja pelkkä ajattaleminen aiheuttaa voimakasta turhautuneisuutta ja ärtymystä. Aiheesta löytyy muutenkin hyviä blogeja, jotka keskittyvät aiheeseen paremmin. Nyt kuitenkin tunsin pakottavaa tarvetta lähettää palautetta SonyBMG:lle heidän tehtyään jälleen ihmiskokeita alkeellisilla kopiosuojausjärjestelmiään: “- Onhan tämä nolo ja kiusallinen […]

19 Marraskuu 2005 at 01:46 - Comments

Explorer Destroyer

Explorer Destroyer tarjoaa www-sivujen ylläpitäjille koodia, joka kehottaa (tai pahimmillaan pakottaa) Micro$oft Internet Explorerin käyttäjiä lataamaan Mozilla Firefox. Nakkina on vielä, että jokaisesta Google Toolbar:lla varustetun Firefox:n latauksesta sivuston ylläpitäjä tienaa yhden dollarin (Google AdSensen kautta). Tarjolla on kolmea eri tasoa mainoksista (ao. linkit ovat demoja eli näkyvät kaikissa selaimissa): – ensimmäinen taso näyttää mainoksen […]

18 Marraskuu 2005 at 07:00 - Comments

Unicef

Herättävä mainos vai huono rasistinen pila? Pienellä kirjoitettu teksti viittaa ensimmäiseen ja roskis vaikuttaa photoshopatulta (perspektiivi ja varjostus)…

16 Marraskuu 2005 at 07:00 - Comments
En oikein ymmärtänyt mitä ajoit takaa tässä. Oliko pointtisi se, että onko tuollainen roskis oikeasti olemassa. Vastaus on ei. Ja…
22 Marraskuu 05 at 01:05
Kiitos tiedoista. Mun pointti oli vaan linkata kuvaan, jonka voi irrallaan esitettynä ymmärtää monella tavalla - varsinkin kun pienenä…
22 Marraskuu 05 at 15:45

Animalia

Propagandayhdistys Animalian ulkomainoskampanja saakin jatkua. Alunperin ulkomainosyhtiö JCDecaux keskeytti kampanjan yhden päivän palautteen perusteella. JCDecaux pesi käsiänsä pyytämällä Mainonnan eettiseltä neuvostolta lausuntoa kampanjan sopivuudesta ulkomainontaan, eikä tämä lausunnossaan löytänyt mitään mainonnan kansainvälisten perussääntöjen vastaisia: Mainonnan kansainvälisten perussääntöjen 2 artiklan mukaan mainos ei saa sisältää hyvän tavan vastaista lausumaa tai kuvallista esitystä. Perussääntöjen 4 artiklan 2 […]

15 Marraskuu 2005 at 07:00 - Comments